Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

3 Πουλακια καθονταν...

Καλό απόγευμα φίλοι μου καλοί...
Πέμπτη δύσκολη ημέρα.ΤΟ ΠΡΟΕΒΛΕΨΑ φυσικά...
Είχαμε βέβαια μια πολύ μικρήηηηηηηηηηηη απόκλιση στις ποδοσφαιρικές προβλέψεις... Αλλά ΠΙΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΑΣΣΟ ΤΗΣ ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ!!! Και το όβερ βεβαίως βεβαίως... Δεν πιστεύω να χει κανείς παράπονο...Και σε ιδιωτική συζήτηση με τον estranged, μπορεί να το επιβεβαιώσει και ο ίδιος αν θέλει, του είπα Χ ημίχρονο 1 τελικό και ΣΑΦΩΣ ΕΠΕΣΑ ΜΕΣΑ....
Θέλω να σας ενημερώσω σαν σωστό μπλόγκ ότι οι επιλογές δεν είναι ενιαίο κουπόνι, είναι αυτόνομες επιλογές που μαζί με τις δικές σας θα μπορέσουν να στοιχειώσουν ένα ΣΟΒΑΡΟ κουπόνι.
Και επειδή πολλοί θα είστε δύσπιστοι για την αποτελεσματικότητα των προβλέψεων μου, θα σας παραπέμψω σε παλιότερες προβλέψεις μου ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΕΠΟΧΗ:
Α) Θα έβγαινε το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 1981-84!!!
Β) Θα ανέβαινε η Προοδευτική φέτος
Γ) Θα κερδίζαμε το Euro το 2004
Δ) Θα έχανε ο βάζελος από τον Αγιαξ στο Γουέμπλει
Ε) Θα έκανε σεισμό το 1999 στην Πάρνηθα
και ΣΤ) Θα γεννούσε η σκύλα μου...

Τότε όλοι με προέτρεπαν να προβλέπω διάφορα και δικαιώθηκαν, τώρα προσπαθώ να δικαιώσω και ΕΣΑΣ με τις εκάστοτε προβλέψεις μου ποδοσφαιρικών αγώνων αλλά μερικοί είστε κακεντρεχείς και δυσκοίλιοι και απαρτίζετε την μαφία που δεν θέλει τον ABEBE LELEKUA...Αλλά αν συνεχίσετε θα βάλω την γριά μου (ένθετη φωτο) να σας κάνει hoodoo αφρικάνικο...

Τώρα είμαι σίγουρος οτι έχω την αμέριστη συμπαράσταση σας και με πλήρη αφοσίωση στο έργο μου θα συνεχίσω να σας δικαιώνω...

Σε λίγο νεότερες προβλέψεις απ'τα ματς Παρασκευής και Σαββάτου...Ανυπόμονοι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου